Trainingsrooster

Tijd  Training
09:00 – 10:00  WOD
16:30 – 17:30
 WOD
17:30 – 18:30
 Krachttraining (Powerlifting)
18:30 – 19:30
 WOD
19:30 – 20:30
 WOD
20:30 – 21:30
WOD
Tijd  Training
09:00 – 10:00  WOD
16:30 – 17:30
 WOD
17:30 – 18:30
 WOD
18:30 – 19:30
 Krachttraining (Powerlifting)
19:30 – 20:30
 WOD
Tijd  Training
09:00 – 10:00  WOD
17:30 – 18:00  KIDS (8-13)
18:30 – 19:30  WOD
19:30 – 20:30
 WOD
20:30 – 21:30
 WOD
Tijd  Training
09:00 – 10:00  WOD
16:30 – 17:30
 WOD
17:30 – 18:30
 WOD
18:30 – 19:30
 Krachttraining (Powerlifting)
19:30 – 20:30
 WOD
20:30 – 21:30
 WOD
21:30 – 22:00
 Mobility
Tijd  Training
09:00 – 10:00  WOD
17:00 – 17:25  KIDS 5-8
17:30 – 18:00  KIDS 8-13
18:00 – 18:30  KIDS 8-13
18:30 – 19:30  WOD
19:30 – 20:30
 WOD
Tijd  Training
09:00 – 10:00  Endurance
10:00 – 11:00  WOD
11:00 – 12:00
 Krachttraining (Powerlifting)
Tijd  Training
09:00 – 10:00  WOD
10:00 – 11:00  WOD
11:00 – 12:00  Special class (Weightlifting-Gymanastics)
12:15 – 12:45  TEENS 10-15
wod crossfit Lansingerland

Een CrossFit training bevat als kern de zogenaamde WOD ( Workout Of the Day). Elke WOD is anders, zodat je nooit dezelfde training uitvoert. Door met verschillende oefeningen, combinaties of intensiteit te trainen is de WOD elke keer anders. Constant gevarieerd, zoals de CrossFit filosofie omschrijft. De opbouw van de training bestaat uit warming up, skills/strength, WOD en cooling down.

Endurance Crossfit Lansingerland

Goede cardiotraining zorgt niet alleen voor betere prestaties in CrossFit, maar het betert ook je conditie en zuurstofopname voor in het alledaagse leven. Dit wordt vaak vergeten of men denkt simpelweg dat cardiotraining niet leuk kan zijn. De Endurance lessen zijn niet eentonig en bestaan altijd nog uit meerdere bewegingen. Centraal staan roeien, fietsen, skiën, hardlopenlopen en krachttraining met lichaamsgewicht of lichtere gewichten met relatief weinig skill.

Mobility Crossfit Lansingerland

De mobility class focust op het fysieke lichaam teneinde de atleten flexibeler te maken en een grotere bewegingsuitslag voor het lichaam te creëren. De lessen zijn gevarieerd, gaande van stretchen, releasen en activeren van spieren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van verschillende tools zoals de lacross ball, resistance band, kettlebell, barbell, of elkaar. Het lichaam heeft veel zorg nodig, zeker als je op regelmatige basis traint.

special class CrossFit lansingerland

CrossFit is constant gevarieerd, functioneel trainen onder een relatief hoge hartslag. CrossFit combineert elementen uit gewichtheffen, gymnastics en cardio om een dagelijkse training te maken genaamd de “WOD” ofwel “Workout Of the Day”. CrossFit is simpelweg het beste fitnessprogramma wat er bestaat om écht fit en sterk te worden.

Open Gym crossfit Lansingerland

Tijdens Open Gym uren kan zelfstandig getraind worden aan de technieken of de WOD. In deze uren zullen de trainers rondlopen om aanwijzingen te geven. Ook kan der gevraagd worden voor uitleg om de oefeningen beter uit te voeren. Naast de extra uitleg die je kan vragen kan je jezelf ook uitdagen en zelf oefeningen verzinnen.

Kids en Teens CrossFit Lansingerland

CrossFit Kids program is ontworpen om kinderen op een leuke manier meer te laten bewegen, zelfvertrouwen op te bouwen, in team verband te werken en dat alles met een grote dosis FUN!